Administratief medewerker Export / Customer Service (Regio BeLux ) – Succesfully Fullfilled

Balt
Published
14 september, 2023
Location
Sittard, Netherlands
Category
Job Type
Contact E-mail
info@workinged.eu
City
Sittard

Description

Balt is een groeiende producent van medische instrumenten welke gebruikt worden bij neurovasculaire behandeling. Een neurovasculaire aandoeningen (afwijkingen in de bloedvaten van de hersenen).

Al 45 jaar geeft Balt de toon aan - door nauw samen te werken met artsen en instellingen om deze medische instrumenten verder te ontwikkelen.  Hun producten worden gebruikt door artsen wereldwijd. In totaal heeft Balt 13 kantoren in 11 landen met een team van 500 collega’s - en er komen er nog steeds bij.

Waarom moet jij kiezen voor Balt? Sluit je aan bij een gepassioneerd team, toegewijd om een verschil te maken.

  • Werken bij Balt betekent betekenis geven aan jouw werk! Trots is een sterk onderdeel van hun identiteit. Je helpt mee levens te redden.
  • Balt heeft een hecht team, met een sterke missie, visie en waarden.
  • Erkenning van werk, respect en onze multiculturele gemeenschap zijn belangrijke aspecten van de werknemerservaring en dragen bij aan Balts voortdurende succes.
  • Ongeacht het land, Balt zorgt voor je.

Wil jij ook deel uitmaken van dit verhaal? Aarzel dan niet en lees verder. Vanwege verdere groei van de markten zoeken wij voor hun kantoor te Sittard een fulltime:

Administratief MW Customer Service Export (Regio BeLux)

 

Wat ga je doen:

  • Samen met je 6 collega’s (ieder verantwoordelijk voor een regio) ben jij verant-woordelijk voor het tijdig administratief verwerken van alle orders van ontvangst tot aan de verzending. Daarnaast verzorg je alle relevante order-/verzenddocumenten (afleverbon, facturen, credit-nota’s, certificate of conformity, EUR1 etc).
  • Je hebt regelmatig (telefonisch/mail) contact met klanten / distributeurs, het Balt Salesteam, finance, quality, demand planning, CEVA en vervoerders over levertijden, productbeschikbaarheid, nabestelling, prijzen, verkoopvoorwaarden en eventuele productklachten.
  • Daarnaast ben je aanspreekpartner voor geretourneerde goederen en zorg je voor creditnota’s en wellicht vervangende zending.
  • In geval van vakantie of drukte, vervang je een collega van een andere regio.

 

Wat breng jij mee:

  • Je hebt reeds enige jaren werkervaring in een vergelijkbare rol.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels. Een derde taal is een pré.
  • Dat je klantvriendelijk bent, rustig blijft te allen tijde en er naar streeft een klant zo goed en snel mogelijk te helpen is vanzelfsprekend.

 

Wat krijg je hiervoor terug:

  • Een arbeidsovereenkomst bij Balt voor de duur van een jaar, met als doel dit om te zetten in onbepaalde tijd bij goed functioneren.
  • Een salaris bruto van € 42.120,- bruto per jaar en de mogelijkheid tot een bonus van 10% op basis van gestelde doelen.
  • Een pensioencompensatie van 9,5% van het bruto jaarsalaris.
  • 25 dagen verlof, reiskosten, laptop, 2 dagen per week home-office.
  • De mogelijkheid iets mee op te bouwen, zaken te verbeteren en mee te denken hoe Balt nog beter hun klanten van dienst kan zijn.

 

Heb jij interesse in deze vacature?
Stuur dan je uitgebreide cv aan: info@workinged.eu

Uiteraard gaan wij discreet om met je interesse. Heb jij verdere vragen met betrekking tot bovenstaande functie neem dan contact op met Erik Dols (Managing Consultant) via
06-11221414 of Daniëlle Dohmen via 046-007122..

Toepassen
Drop files here browse files ...
Captcha

Related Jobs

Business Development Manager B2B - DACH Region   Germany - Home Office or HQ Wendelstein, Germany new
11 november, 2024
16 september, 2024
22 mei, 2024
25 april, 2024
Are you sure you want to delete this file?
/